Avtor besedila se je lotil aktualnega vprašanja, kako epidemija vpliva na medsebojne odnose znotraj družine. Režijsko taktirko igre je prevzela Ajda Valcl

14 dni je nenavadna drama o nenavadnih časih, pravijo ustvarjalci igre. Preizkušnje, ki smo jim priča v teh časih, so nemara najbolj vidne in usodne prav v medosebnih odnosih znotraj družine. Zgodba te epidemije namreč ni zgolj bolezen, pravi avtor drame Goran Vojnović.

"Zdelo se mi je, da ogromno govorimo o tej epidemiji, da pa določene zgodbe ostajajo nepovedane. Na primer kaj se je ljudem dogajalo, ko so bili zaprti."

Karantena je humus, ki kliče gledališko igro.

"S tem, ko je ljudi zaprla v stanovanja, jih prisilila, da so bili 24 ur na dan skupaj, jih prisilila, da so si pogledali v oči, je potem marsikaj prišlo na dan. In to je okvir, znotraj katerega bi se dalo marsikaj povedati. Videl sem, da bi to lahko bila tudi predstava dogajanja v prostoru, ki kliče po gledališču."

Protagonista zgodbe sta zakonca zveze, ki je že dolgo le fasada, ta pa v kriznih trenutkih začne odstopati od podlage. Odtujenost in izpraznjenost se samo še poglabljata in povečujeta. Kljub težki temi, ne gre za tragedijo.

"Zdelo se mi je, da se da o teh stvareh spregovoriti tudi na ne tako tragičen način in to žalostno zgodbo povedati z dozo humorja."

Prav ta dvojnost drame je navdušila igralca Branka Završana. Epidemija je le okvir, pravi.

"Znotraj katerega se v bistvu dogajajo čisto univerzalne zgodbe. Zato se mi zdi, da bo prisotno tudi poistovetenje občinstva."

Završanova partnerica na odru je igralka Jagoda. Sicer pa tako kot življenje samo tudi ta drama nekatera vprašanja pušča odprta.

Matija Mastnak