Vemo, da se morate učiti, ampak ali ste vedeli, da če se želite učiti učinkovito, se morate najprej naučiti kako se učiti. Za dober začetek novega šolskega leta vam bo v tokratni oddaji Hudo, strokovnjakinja za učenje razkrila kaj je skrivnost kakovostnega učenja, osmošolci pa bodo z vami delili različne trike, ki vam bodo pomagali pri motivaciji, koncentraciji in boljšemu pomnjenju.
Vemo, da se morate učiti, ampak ali ste vedeli, da če se želite učiti učinkovito, se morate najprej naučiti kako se učiti. Za dober začetek novega šolskega leta vam bo v tokratni oddaji Hudo, strokovnjakinja za učenje razkrila kaj je skrivnost kakovostnega učenja, osmošolci pa bodo z vami delili različne trike, ki vam bodo pomagali pri motivaciji, koncentraciji in boljšemu pomnjenju.
Strategije učenja so miselni koraki, ki nam pomagajo pri predelavi učne snovi – naučiti se moramo kako se učiti, da bomo učno snov razumeli in si jo zapomnili.
Nihče na začetku ne ve kateri načini in strategije učenja ji/mu bodo najbolj ustrezale. Treba je enostavno preizkušati različne pristope in ugotoviti kateri ti najbolj sede, pravi psihologinja doktorica Sonja Pečjak.
Razumevanje učne snovi ni enako znanju. Znanje pomeni razumeti učno snov in si jo zapomniti. To pa bomo dosegli le s ponavljanjem, ponavljanjem in ponavljanjem.
Najprej si naredim načrt; od kod do kje v učbeniku, od kod do kje v zvezku, kje je v bistvu bolje napisana snov, kje dobim več podatkov. Potem si snov razdelim na sklope in grem notr, v ta svet učenja za par ur. Zraven imam list papirja, kamor si med branjem izpisujem pomembne podatke. Najbolj si zapomnim, če si nekaj narišem. To maš potem v glavi – ko si nekaj napišeš in narišeš ti to potem pride v glavo in si to zapomniš.
Nil, 8. razred
Med ponavljanjem imam v rokah žogico. Stiskam jo ali pa jo mečem v zid, zato da imam nek ritem medtem ko ponavljam, da ne le drdram snovi, ampak da imam nek ritem med tem ko razlagam.
David, 8 razred
Vzamem zvezek, pogledam na internetu, če so kakšna vprašanja in potem grem po vprašanjih. Če mi kaj ne gre, si to napišem na kartice ali listke in si jih polepim po sobi. V rokah pa gnetem plastelin, ker mi to pomaga, da se bolj sprostim.
Blažka, 8. razred
Jaz, če sedim, se ne bom nič naučila, zato stojim ali hodim po sobi v krogih ter si razlagam tako, kot da sem učiteljica in imam pred sabo razred, ki mu moram vse točno in natančno razložit. Preberem en odstavek in ga poskušam obnovit s svojimi besedami.
Loti, 8- razred