Eden glavnih poudarkov tokratnih Dnevov slovenskega turizma, ki potekajo v Postojni, je digitalna in trajnostna preobrazba te gospodarske panoge. Digitalizacija seveda lahko prispeva k bogatenju ponudbe in izkustva, a le če jo znamo smiselno uporabiti. Med bolj priljubljenimi produkti, ki prehajajo tudi v polje virtualizacije, so tisti s področja kulturne dediščine. Kje smo z digitalizacijo v turizmu in kam gremo? O tem v terenski oddaji iz Postojne z voditeljico Tino Lamovšek in gosti.
Gostje:
- dr. Ljubica Knežević Cvelbar, profesorica na ljubljanski ekonomski fakulteti,
- Mladen Ljubišič, direktor podjetja Trasol,
- Matjaž Požlep, direktor podjetja AR9.
Preverjamo, kdaj je digitalizacija v turizmu smiselna in uporabna
Eden glavnih poudarkov tokratnih Dnevov slovenskega turizma, ki potekajo v Postojni, je digitalna in trajnostna preobrazba te gospodarske panoge. Digitalizacija seveda lahko prispeva k bogatenju ponudbe in izkustva, a le, če jo znamo smiselno uporabiti. Med bolj priljubljenimi produkti, ki prehajajo tudi v polje navidezne resničnosti, so tisti s področja kulturne dediščine. Kje smo z digitalizacijo v turizmu in kam gremo? O tem v terenski oddaji iz Postojne z voditeljico Tino Lamovšek in gosti.
Gostje:
– dr. Ljubica Knežević Cvelbar, profesorica na ljubljanski ekonomski fakulteti,
– Mladen Ljubišič, direktor podjetja Trasol,
– Matjaž Požlep, direktor podjetja AR9.
Svoj pogled na digitalizacijo predstavlja tudi profesorica na UP FTŠ Turistica dr. Maja Uran Maravič.