Eden glavnih poudarkov tokratnih Dnevov slovenskega turizma, ki potekajo v Postojni, je digitalna in trajnostna preobrazba te gospodarske panoge. Digitalizacija seveda lahko prispeva k bogatenju ponudbe in izkustva, a le če jo znamo smiselno uporabiti. Med bolj priljubljenimi produkti, ki prehajajo tudi v polje virtualizacije, so tisti s področja kulturne dediščine. Kje smo z digitalizacijo v turizmu in kam gremo? O tem v terenski oddaji iz Postojne z voditeljico Tino Lamovšek in gosti.

Gostje:
- dr. Ljubica Knežević Cvelbar, profesorica na ljubljanski ekonomski fakulteti,
- Mladen Ljubišič, direktor podjetja Trasol,
- Matjaž Požlep, direktor podjetja AR9.

Preverjamo, kdaj je digitalizacija v turizmu smiselna in uporabna

Eden glavnih poudarkov tokratnih Dnevov slovenskega turizma, ki potekajo v Postojni, je digitalna in trajnostna preobrazba te gospodarske panoge. Digitalizacija seveda lahko prispeva k bogatenju ponudbe in izkustva, a le, če jo znamo smiselno uporabiti. Med bolj priljubljenimi produkti, ki prehajajo tudi v polje navidezne resničnosti, so tisti s področja kulturne dediščine. Kje smo z digitalizacijo v turizmu in kam gremo? O tem v terenski oddaji iz Postojne z voditeljico Tino Lamovšek in gosti.

Gostje:
– dr. Ljubica Knežević Cvelbar, profesorica na ljubljanski ekonomski fakulteti,
Mladen Ljubišič, direktor podjetja Trasol,
Matjaž Požlep, direktor podjetja AR9.

Svoj pogled na digitalizacijo predstavlja tudi profesorica na UP FTŠ Turistica dr. Maja Uran Maravič.

Tina Lamovšek