Tradicionalni mediji - tisk, radio in televizija - so se v zadnjem desetletju in pol znašli pred pomembnimi izzivi. Pojav družbenih ali bolje rečeno družabnih konkurentov je korenito spremenil njihovo spremljanje in na glavo postavil zakonitosti, ki so veljale nekoč. Spremenili so se modeli financiranja, oglaševalci so denar preusmerili na splet, zakonodajalci pa zdaj iščejo rešitve, kako se na to odzvati.

Pred svetovnim dnevom svobode medijev sta Društvo in Sindikat novinarjev Slovenije pripravila okroglo mizo z naslovom: Bo novi medijski zakon rešil novinarstvo v Sloveniji? Kaj se dogaja s predlogom težko pričakovanega medijskega zakona in kaj vse bi moral naslavljati? Vse težje razmere predvsem v tiskanih in lokalnih medijih predstavljata novinarki Večera in Dela Franja Žišt in Špela Kuralt, nekaj več o samem predlogu novega zakona o medijih pa pove eden ključnih avtorjev, raziskovalec, nekdanji novinar zdaj svetovalec ministrice za kulturo Lenart J. Kučić. Kompleksne razmere v medijih terjajo kompleksno zakonodajo, pravi.

Mateja Železnikar