Če je igrača otroku zanimiva danes, jutri pa bo nanjo že pozabil, je to že znak, da igrača ni kakovostna? Smo v mesecu, ko so reklame v nabiralnikih in televizijski oglasi polni takšnih in drugačnih, za otroške oči seveda privlačnih igrač. Pri izbiri je ključno, da znotraj otrokovih želja prepoznamo boljše in slabše možnosti oziroma tiste, ki so bolj in manj koristne za razvoj. Gostja: Ljubica Marjanovič Umek, razvojna psihologinja s Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani.

Svetuje razvojna psihologinja

Če je igrača otroku zanimiva danes, jutri pa bo nanjo že pozabil, je to že znak, da igrača ni kakovostna? Smo v mesecu, ko so reklame v nabiralnikih in televizijski oglasi polni takšnih in drugačnih, za otroške oči seveda privlačnih igrač. Pri izbiri je ključno, da znotraj otrokovih želja prepoznamo boljše in slabše možnosti oziroma tiste, ki so bolj in manj koristne za razvoj. Gostja: Ljubica Marjanovič Umek, razvojna psihologinja s Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani.

Nataša Rašl